Probleem met inloggen
06-08-2023
Sinds vrijdag 4/8/2023 ervaart een beperkt aantal woningzoekenden problemen met inloggen. In sommige gevallen wordt het login scherm niet goed geladen. De juiste oorzaak hiervan wordt op dit moment uitgezocht.
Wordt ook bij u het loginscherm niet goed geladen, zorg er dan voor dat u de laatste versie van uw browser heeft geïnstalleerd. Of probeer even een ander browser of gebruik uw smartphone. In de meeste gevallen zult u dan gewoon kunnen inloggen.
Weet u dat Thuis in Limburg ook een app heeft uitgebracht. U kunt deze app vinden in de Android of Apple store. Zoek op Thuis in Limburg. Met deze app kunt u ook de meest voorkomende handelingen doen.
Deze storing is inmiddels (7-8-2023) opgelost.
Heeft u een vraag of opmerking? Vul dan het contactformulier in.
Telefonisch
Stelt u uw vraag liever via telefoon? Dat kan bij de medewerkers van de woningcorporaties die zijn aangesloten bij Thuis in Limburg.
U vindt de telefoonnummers van de aangesloten corporaties bij de contactgegevens.