Nieuws

Laatste nieuws

Wijziging inkomensdocumenten per 11 oktober 2021

19-08-2021

Vanaf 11 oktober wordt het bij Thuis in Limburg verplicht om bij uw inkomen ook een relevant inkomensdocument te uploaden.

Zonder inkomensdocument kunt u vanaf 11 oktober niet meer reageren op de woningen die bij het aanbod staan.

Wij raden u aan om alvast uw inkomensdocumenten toe te voegen. Dit kunt u doen bij ‘Mijn inkomen’.

 

Voor inkomens uit 2020 en 2019 dient u een inkomensverklaring van de Belastingdienst toe te voegen. Deze kunt u aanvragen bij www.belastingdienst.nl of via de BelastingTelefoon 0800 0543.

 

Is uw inkomen in 2021 sterk gewijzigd ten opzichte van 2020? Dan vult u eerst uw inkomen van 2020 (of 2019) in. Daarbij moet u altijd een inkomensverklaring van de Belastingdienst toevoegen.

Daarna kunt u het inkomen van 2021 invullen, en daarbij de volgende documenten uploaden

  • Als u per maand uw inkomen ontvangt: 3 recente salarisstroken of uitkeringsspecificaties
  • Als u een inkomen per 4 weken ontvangt: 4 recente salarisstroken of uitkeringsspecificaties
  • Als u een inkomen uit onderneming of als freelancer heeft: de laatste winst- en verliesrekening

 

Bent u niet actief op zoek naar een woning? Dan hoeft u nog geen inkomen in te vullen of document te uploaden. U kunt ingeschreven blijven staan. Pas zodra u wilt reageren op woningen is het nodig uw inkomen in te vullen op uw inschrijving.

Laatste nieuws

E-mail

Heeft u een vraag of opmerking? Vul dan het contactformulier in.

Telefonisch

Stelt u uw vraag liever via telefoon? Dat kan bij de medewerkers van de woningcorporaties die zijn aangesloten bij Thuis in Limburg.

U vindt de telefoonnummers van de aangesloten corporaties bij de contactgegevens.